Queres coñecer que portas profesionais se abren aos perfís de enxeñaría de telecomunicación? Queres coñecer as nosas instalacións? Queres saber que vantaxes terías estudando en TelecoVigo?

O xoves 11 de abril de 2024 de 16.00h a 18.30h terá lugar a II Xornada de Portas Abertas de TelecoVigo. Inscríbete no seguinte formulario.

Queres ver como foi a anterior xornada?

A I Xornada de Portas Abertas de TelecoVigo celebrouse o xoves día 2 de marzo de 2023.

Esta Xornada de portas abertas de Teleco celebrouse conxuntamente coa maioría das escolas de Teleco de España e coa participación de Javier Ventura, Enxeñeiro de Teleco e director da Oficina Científica de Navegación por Satélite da Axencia Espacial Europea:

Mostramos as instalacións da EET (aularios, laboratorios, biblioteca, cafetería, …) e o traballo de docencia e investigación que se leva a cabo no noso centro.

Os participantes puideron experimentar, coa guía do equipo de docentes e investigadores/as da Escola, a potencialidade das tecnoloxías de telecomunicación nos nosos laboratorios de 5G, cámaras anecoicas, laboratorio de fotónica para comunicacións ópticas e cuánticas, experimentar con drons e coñecer a nosa ampla experiencia en satélites, entre outras sorpresas.

Os propios estudantes da EET acompañaron aos participantes no percorrido, para que poideran ter información de primeira man de chicos e chicas que fai nada estaban na súa mesma situación.

Calquera dúbida que teñas ou que che xurda, compártea! Escríbenos un correo a teleco.captacion@uvigo.es. Estaremos encantados de resolvela.