Rebeca P. Díaz Redondo, nova directora da Escola

Equipo directivo con Rebeca P. Díaz no centro

Por segunda vez na súa historia –a primeira foi no 2009 con Edita de Lorenzo-, a Escola de Enxeñaría de Telecomunicación volve ter unha directora á súa fronte, a profesora Rebeca P. Díaz Redondo que, tras enfrontarse nas urnas ao docente José Carlos López Ardao, acadou o apoio maioritario da xunta de centro nas eleccións celebradas este mércores na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación, unha cita electoral que estivo marcada polas estritas medidas de seguridade fronte a covid-19. Emitíronse 136 votos, dos que 81 foron para a candidatura encabezada por Rebeca P. Díaz e 54 para a de José Carlos López Ardao.

A vitoria nas urnas de Rebeca P. Díaz, pon fin a unha etapa de seis anos na que a escola estivo dirixida polo profesor Íñigo Cuiñas. Rebeca P. Díaz Redondo defendeu o bo traballo desenvolvido polas direccións anteriores e, en concreto, pola agora saínte. Nesta nova etapa procurará reforzar os numerosos puntos fortes da escola e traballará aqueles aspectos que se poden e deben mellorar, tendo en conta os desafíos dos próximos anos.

Xunto a Rebeca P. Díaz, forman parte do novo equipo directivo os docentes Pedro Rodríguez Hernández, como Secretario e subdirector de Novas Titulacións; Pedro Comesaña Alfaro, como subdirector de Organización Académica; María Loreto Rodríguez Pardo, como subdirectora de Calidade; María Verónica Santalla del Río, como subdirectora de Infraestruturas e Relacións Internacionais; e Laura Docío Fernández, subdirectora de Difusión e Captación de Alumnado.

A curto prazo o obxectivo do novo equipo directivo será sistematizar os procesos de difusión e visibilización da actividade da escola e mellorar os procedementos de acompañamento/mentorización do alumnado do centro; mentres que a medio prazo teñen claro que é prioritario será conseguir diversificar a oferta formativa do centro con acordos internacionais e programas conxuntos de estudos, así como ampliar a oferta de cursos propios para profesionais do sector TIC e que a EET poida ter un papel relevante na formación de profesionais en sectores estratéxicos coma os identificados no documento G2030 da Xunta de Galicia que están intimamente relacionadas coa actividade investigadora e co coñecemento impartido na EET (coma a Internet das Cousas, as tecnoloxías DLT e Blockchain ou as tecnoloxías cuánticas).