Charla/obradoiro: "Falar e comunicar de maneira eficaz"

Abrir

O vindeiro luns 19 de febreiro de 2024, de 13:00 a 14:00 h, tendrá lugar la charla/obradoiro “Falar e comunicar de maneira eficaz”. Trátase dunha actividade do programa orientaTE que realizamos en colaboracón co Foro Tecnolóxico da UVigo.

Os ponentes van ser Inés Núñez Ferrín e Tomás Aparicio Ayán, membros da Asociación de Debate Universitario Retórica da UVigo.

Hoxe en día é habitual ver persoas con abundantes coñecementos sobre un tema, incapaces de transmitilo. A barreira entre o que queremos dicir e dicilo é poder comunicarnos con eficacia. Saber seleccionar, organizar e transmitir as nosas ideas. Neste obradoiro, aprenderás algunhas ferramentas para romper esa barreira e comunicarte mellor. Anímate a participar!

Lugar: Aula T218 da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación.

A inscrición individual está aberta ata o 18 de febreiro a través de Moovi.