Acto de graduación do alumnado do GEET-BTTE, MET e MUniCS

Abrir

O vindeiro venres 7 de xuño, a partir das 17:00 horas, terá lugar no Salón de Actos da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación, os actos  de graduación das seguintes promocións do seu estudantado:

• XI promoción do Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación (GETT) / III promoción do Bachelor Degree in Telecommunication Technologies Engineering (BTTE)
  • IX promoción do Máster en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación (MET)
  • I-IV promocións do Máster Interuniversitario en Ciberseguridade
    (MUniCS)

No acto participarán Dna. Natalia Caparrini Marín, vicerreitora de Estudantado e Empregabilade en representación do equipo de goberno de Universidade de Vigo; Dna. Rebeca P. Díaz Redondo, Directora da Escola de Enx. Telecomunicación; Dna. Carmen Prego Pastoriza, People Manager de Centum Research & Technology, S.L.; D. José Miguel Pascual Ruíz , Director CoC HW y R&T, Indra T&D; Dna. María Dolores Valdés Peña, madriña da XI Promoción do Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación; D. Ignacio Alonso Alonso, padriño da III Promoción do Bachelor Degree in Telecommunication Technologies Engineering (BTTE); D. José Manuel Martínez, Decano do COETTGA e presidente de AGGETT; D. Manuel Fernández Veiga, padriño da IX Promoción do MET; Dna. Ana Fernández Vilas, madriña das I-IV promocións de MUniCS; Dna. Henar Mariño Bodelón e D. Carlos Calvo Moa, en representación do estudantado do GETT/BTTE; e D. Abel Caballero, Alcalde de Vigo.

A entrega de diplomas ao estudantado do GETT/BTEE a fará Dna. Lucía Costas Pérez, coordinadora da titulación.

A entrega de diplomas ao estudantado do MET a fará D. Manuel García
Sánchez,  coordinador da titulación.

A entrega de diplomas ao estudantado de MUniCS a fará Dna. Ana Fernández Vilas, coordinadora da titulación.