Información de mobilidade para estudantes da E.E. Telecomunicación

Esta páxina está dirixida ós estudantes da propia Escola que desexen realizar parte dos sus estudos noutra universidade, tanto nacional (Becas SICUE) como extranxeira (Becas Erasmus, ISEP, propias da uvigo, etc). Para os estudantes interesados en programas de mobilidade:

Calquera información adicional, ademais de nestas páxinas, difundirase a través da lista de correo de alumnos Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. e das diversas redes sociais (twitter, facebook, ...) onde teña visibilidade a nosa Escola.

Os estudantes que soliciten mobilidade deberán cumprir as seguintes normativas:

Os estudantes deberán entregar antes de realizala sua mobilidade o seguinte documento firmado de aceptación dos requisitos da normativa da escola: DoyFeMovilidad.pdf

Para resolver calquera dúbida académica con respecto a mobilidade contactar con:

Enrique Costa Montenegro
Subdirector Internacional y responsable de movilidad
Despacho B-302
Campus Universidad de Vigo