redacción del TFM

Redactar un trabajo académico es una tarea difícil. Un autor debe comprender no solo lo que escribe, sino quiénes son sus posibles lectores y cómo hacerles llegar de manera clara la información.

En general, la escritura no es un proceso lineal. Más bien es cíclico, con un resultado final que es producto de sucesivos refinamientos sobre los borradores iniciales. Puesto que el texto de un TFM puede ser largo, es necesario en la mayoría de los casos, antes de lanzarse a redactar, pensar con cuidado en la estructura y organización generales del documento. Los supervisores (con mayor experiencia como autores de distintos trabajos) pueden ofrecer consejos útiles a este respecto, además de servir como primeros lectores del borrador y ayudar a corregir cuestiones de redacción o de expresión.

 

 

Requisitos TFM

Generales

El TFM es obligatorio para todos los estudiantes del Master y debe estar relacionado con la formación del estudiante en el programa. El TFM es un trabajo individual.

Idioma

El TFM se presenta de forma oral y escrita en inglés.

Supervisor académico

Los supervisores de TFM pueden ser: a) profesores del Master en Ingeniería de Telecomunicación; b) profesores de la EIT; c) con permiso explícito de la Comisión Académica de Master, profesores de la Universidad de Vigo. Todo TFM debe contar con un supervisor académico. Se admite la co-supervisión de TFM por parte de dos profesores del programa.

Desarrollo

El TFM se realiza normalmente durante el segundo semestre del segundo año del Master. Para la defensa esa preciso haber superado todos los crédito del programa.

El proceso

El TFM comienza al inicio de cada curso académico, cuando el cuerpo de profesores del Master publica una lista de temas de trabajo para el año académico. Durante los meses de octubre y noviembre los estudiantes pueden interesarse por los detalles de cada propuesta o, de manera alternativa, discutir específicamente con algún supervisor de su elección una propuesta diferente. Cuando las líneas generales de las propuestas de TFM estén claras, el/la alumno/a presentará el impreso correspondiente de solicitud en la secretaría del centro o directamente al coordinador/a de TFM.

La asignación de supervisores y estudiantes sería oficial una vez la apruebe la Comisión Académica de Master, normalmente en el mes de diciembre.

Criterios de evaluación

The master's thesis is assessed on the basis of set criteria.

Publicación

Las memorias escritas de los TFM se publicarán por defecto, sin perjuicio de los derechos de autor connaturales, en un repositorio de acceso público, http://eetdocs.uvigo.es

 

Calendario de anteproxectos

Calendario de aprobación de anteproxectos de fin de carreira

 Setembro 2016  Semana do 12 ao 16
Outubro de 2016 Semana do 10 ao 14
Novembro 2016 Semana do 07 ao 11
Decembro 2016 Semana do 28/11 ao 02/12. Última reunión

Profesorado (tódalas titulacións)

 

Filtrar por docencia en titulación: GETT | MET | MUniCS | M2I

 

Antigos profesores

Victoria AbreuVictoria Abreu Sernández

Departamento de Teoría do Sinal.
1991 - 2016

Betty LeónBetty León Fong

Catedrática de Universidade. Departamento de Física Aplicada.
1985 - 2010

Enrique MandadoEnrique Mandado Pérez

Catedrático de Universidade. Departamento de Tecnoloxía Electrónica.
1985 - 2012

Sigfredo PagelSigfredo Pagel Lindow

Departamento de Teoría do Sinal.
1987 - 2007

Anselmo SeoaneAnselmo Seoane Pampín-Montenegro

Departamento de Teoría do Sinal.
1986 - 2013

Enrique SánchezEnrique Sánchez Sánchez

Departamento de Teoría do Sinal.
1986 - 2015

José Manuel SantosJosé Manuel Santos Suárez

Departamento de Enxeñaría Telemática.
1985 - 2015

Profesorado (MET)

 

Profesorado (GETT)

 

Plans de Accións de Mellora

A Escola de Enxeñaría de Telecomunicación (EET) da Universidade de Vigo atópase inmersa nun proceso de mellora continua co fin de asegurar a calidade das titulacións que ofrece mediante procesos continuos de autoavaliación, avaliación externa e acreditación. Os plans de accións de mellora do centro reflicten o progreso das accións de mellora levadas a cabo unha vez identificadas as posibilidades de mellora. Estas accións teñen orixe nos distintos programas de calidade que segue o centro e as súas titulacións con obxecto de conseguir a mellora continua. Estes programas son, basicamente:

  • Seguimento anual das titulacións.
  • Renovación da acreditación das titulacións.
  • Revisión anual pola dirección do Sistema de Garantía de Calidade.
  • Certificación  Fides-Audit do Sistema de Garantía de Calidade.

Estes programas de calidade susténtanse, entre outros, na análise da información de resultados dos títulos e a información recibida pola dirección e as coordinacións de títulos a través das distintas canles do Sistema de Calidade do Centro:

  • Enquisas de Satisfacción das Titulacións
  • Enquisas de Valoración Docente
  • Caixa de correos de queixas, suxestións e felicitacións

Os plans de accións de mellora dos títulos que se imparten no centro e o seu seguimento, atópanse dispoñibles no apartado de "Seguimento de títulos"  e apartado de "Acreditación de títulos".

Os plans de acción de mellora derivados da Revisión Anual pola Dirección e o seu seguimento inclúense a continuación:

Os plans de de accións de mellora derivadas da certificación do Sistema de Calidade do Centro e o seu seguimento, atópanse dispoñibles no apartado de "Certificación Fides Audit".

O documento Resumen de Accións Implantadas no centro resume as accións de mellora xa realizadas e finalizadas no centro e as súas titulacións, e recolle unha breve descrición das accións nas que se está traballando actualmente. Este documento revísase anualmente, unha vez finalizados os seguimentos dos títulos e a revisión anual pola dirección.

 

Resultados

Indicadores Académicos

 
Taxa de rendemento
Taxa de éxito
Taxa de avaliación
2010/2011
38%
48%
79%
2011/2012
46%
59%
78%
2012/2013
52%
61%
85%
2013/2014
56%
67%
83%
2014/2015
59%
69%
86%
2015/2016
57%
68%
84%
2016/2017
56%
69%
81%
2017/2018
55%
69%
80%
 
Taxa de eficiencia
Taxa de graduación
Taxa de abandono
2012/2013
--
--
--
2013/2014
96%
--
--
2014/2015
90%
18%
32%
2015/2016
82%
20%
45%
2016/2017
82%
27%
28%(cursa)
2017/2018
80%
32%
35%(cursa)

 

  • Taxa de rendemento: Relación porcentual entre o número total de créditos superados polo alumnado en relación co número total de créditos matriculados.
  • Taxa de éxito: Relación porcentual entre o número total de créditos superados polo alumnado en relación co número total de créditos presentados.
  • Taxa de avaliación: Relación porcentual entre o número total de créditos presentados en relación co número total de créditos matriculados.
  • Taxa de eficiencia: Relación porcentual entre o número de créditos en que debe matricularse una cohorte en relación co número de créditos efectivamente matriculados (tasa de rendemento dos/as egresados/as).
  • Taxa de graduación: Relación porcentual entre o número de estudiantes dunha cohorte egresados no curso n ou n+1, en relación co número de estudantes de novo ingreso no curso X (sendo n a duración dos estudos).
  • Taxa de abandono: Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso no curso X que non se graduaron e non se matriculan nin no curso X+n nin no curso X+n+1, en relación co número de estudantes de novo ingreso no curso X (sendo n a duración dos estudos).

Perfil actualizado

Resultados

Indicadores Académicos

 
Taxa de rendemento
Taxa de éxito
Taxa de avaliación
2014/2015
95%
98%
97%
2015/2016
91%
97%
94%
2016/2017
85%
97%
88%
2017/2018
82%
96%
85%
 
Taxa de eficiencia
Taxa de graduación
Taxa de abandono
2014/2015
--
--
--
2015/2016
94%
--
--
2016/2017
88%
82%
6%
2017/2018
97%
63%
0%

 

  • Taxa de rendemento: Relación porcentual entre o número total de créditos que foron superados polo alumnado en relación co número total de créditos matriculados.
  • Taxa de éxito: Relación porcentual entre o número total de créditos que foron superados polo alumnado en relación co número total de créditos presentados.
  • Taxa de avaliación: Relación porcentual entre o número total de créditos presentados en relación ao número total de créditos matriculados.
  • Taxa de eficiencia: Relación porcentual entre o número de créditos no que debe matricularse una cohorte en relación ao número de créditos efectivamente matriculados (tasa de rendemento dos/as egresados/as).
  • Taxa de graduación: Relación porcentual entre o número de estudiantes dunha cohorte egresados no curso n ou n+1, en relación co número de estudantes de novo ingreso no curso X (sendo n a duración dos estudos)
  • Taxa de abandono: Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso no curso X que non se graduaron e non se matriculan nin no curso X+n nin no curso X+n+1, en relación co número de estudantes de novo ingreso no curso X (sendo n a duración dos estudos).

Perfil