Información para estudantes extranxeiros

A Escola de Enxeñaría de Telecomunicación (EET) da Universidade de Vigo abriu as súas portas en 1985, convirtíndose na 3ª máis antiga de España. Dende a súa apertura formáronse neste centro máis de 2.500 enxeñeiros de Telecomunicación.

Os estudos impartidos entran nas seguintes áreas ISCED 2013:

• 061 Information and Communication Technologies (ICTs)
  • 071 Engineering and engineering trades (más especificamente 0714 Electronics and automation)

Actualmente se imparten os seguintes títulos:

Os estudantes que participen nun programa de intercambio e queiran cursar materias na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación, lles será de utilidade a seguinte información académica:

Para resolver cualquera dúbida académica con respecto á mobilidade, contactar con:

Enrique Costa Montenegro
Subdirector Internacional e responsable de mobilidade
Despacho B-302
Campus Universidade de Vigo
+34 986 813474

Para información xeral relativa a aloxamento, temas administrativos ou cursos de español, visitade a páxina web da Oficina de Relacións Internacionais da Universidade de Vigo.